Spinningactie 21 maart 2020

GEZOCHT

Al voor het 3e jaar...
Neeeeh, de linkerzijde van de foto hierboven is niet van mijn derrière;-)
Het is wel het logo van de teams “Zadelpijn en ander (dames)leed” waarmee ik op zaterdag 21 maart, de eerste dag van de lente, al voor de 3e keer meedoe aan de “Herinneringen maak je samen" spinningmarathon.

Waarom

Ik heb met mijn 51 jaar al vele malen de lente mogen vieren 🎉en het ziet ernaar uit dat ik dat ook nog jaren ga doen. Dat is echter niet voor iedereen weggelegd. Sommige kinderen worden nog geen 18 jaar oud omdat zij ongeneeslijk ziek zijn.

Stichting Living Memories legt met professionele video opnames het leven vast van kinderen die gaan overlijden omdat zij terminaal ziek zijn. Zij wil het voor zoveel mogelijk ouders, broers en zussen, opa's en oma's en andere naasten van die kinderen mogelijk maken hun dierbare dichtbij zich te houden door middel van dit audio- of videoportret. Deze portretten worden kosteloos aangeboden aan de nabestaanden. De stichting wil hiermee de families steunen in de moeilijke periode die gaat komen.

Om deze opnames mogelijk te maken is er geld nodig. Een opname kost nl normaliter 1500 euro en de stichting kan het mogelijk maken voor 750,-- euro. Om geld hiervoor op te halen wordt op zaterdag 21 maart tijdens de actiedag de spinningmarathon georganiseerd.
Ik ga de volle 6 uur van de marathon spinnen met als doel in ieder geval 1 videoportret  bij elkaar te fietsen.

Wat jij kunt doen.
Wil je meehelpen om meer filmpjes mogelijk te maken? Dat kan door mij te sponsoren. Ga dan snel naar de onderstaande link van Team 1 Zadelpijn en ander (dames) leed en doneer;-)
Iedere euro is er een en daar zijn we blij mee X!

Ga voor sponsoring naar:

Team 1.

Lets's make memories wordt georganiseerd door de Stichting living  Memories.
Meer info over de stichting: https://www.stichtinglivingmemories.nl/

Alvast heel veel dank. X!

Mariette

"Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik graag sport en in beweging ben. Door een blessure en toeval ben ik op een (race) fiets terecht gekomen. Hierdoor heb ik inmiddels veel mooie fietsavonturen mogen beleven. Maar ik weet ook dat leven in/met een gezond en sterk lichaam niet iets vanzelfsprekend is, integendeel. Daarom kan ik mij zo vinden in deze combinatie: fietsen, teams samenstellen en zo iets kunnen bijdragen aan een goed doel."

"Wat neem je mee voor een dagje spinnen" en logo actie 2019